Laman

Kamis, 13 Desember 2012

Please, think about me :(

tpe ulg tahun so dkt.
apa mma m tepati tu janji?
mar...
bru" glen blg, kamera SLR, kg mma blg m bli itu for smua m pke.

okay, kita bkang egois, qt cma m tagih mma p janji.
qt rela tpe sweet 17 nda bking cma demi itu. qt so berkorban bnya, kg ap yg qt dpa?
itu SLR yg m beli cma glen tu mo pake ksiang, kg abis itu nda lama le mo rusak :(
dr dulu qt ska itu, qt b tabung trus, mar qt nda ja dpa" smpe skrg.

pikir kwa tpe perasaan.
qra sto nda saki.

qt p birthday nti sma dg nda prnh ada :(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar